Innolink vahvistaa digiosaamistaan



Keväällä Paltalle toteuttamamme Digitaloudesta kasvua -tutkimuksen mukaan ainoastaan 11 % palvelualan yrityksistä pitää itseään digitalisaation suunnannäyttäjinä. Hälyttävä tulos on myös se, että erot digitalisoituneiden ja digikieltäjien välillä kasvavat.

Digitalisaatio vaikuttaa niin yritysten osaamistarpeisiin, tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen kuin puhuttelevan asiakaskokemuksen rakentamiseen. Selvää on, että toimialasta riippumatta yritysten pitää olla jatkuvasti hereillä pysyäkseen kilpailukykyisinä.

Vastatakseen digitalisaation haasteisiin ja asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin Innolink on viime aikoina vahvistanut digiosaamistaan useilla rekrytoinneilla:

- Syyskuussa Innolinkin avainasiakaspäällikkönä aloittanut KTM Jasmin Åbacka on startup-maailmassa kannuksensa hankkinut digimarkkinoinnin ammattilainen. Åbackan luotsaama tiimi auttaa asiakkaita monipuolisesti digimarkkinointiin, -strategioihin ja sosiaaliseen mediaan liittyvissä tarpeissa.

- Digital Marketing Planner Anna Rassi on tuore KTM, joka teki gradunsa sisältömarkkinoinnin hyödyntämisestä brändäämisessä. Annalta löytyy siis varmasti tuoretta ja tutkittua näkökulmaa asiakkaiden avuksi.

- Digital Marketing Planner Susanna Lehto on pitkän linjan hakukonemainonnan ja -optimoinnin osaaja. Susannan CV:stä löytyy 10 vuoden kokemus SEM-asiantuntijana Fonectalta.

- Asiakaspäällikkö Ari Vallin toimii Innolinkin luovana somestrategina. Innolinkin oma sometähti Ari (aka @zwangi55) on vastannut mm. Liigan somekanavissa julkaistavan Liiga Stories -videosarjan konseptoinnista.

- BI-analyytikko Janne Palkama hallitsee puolestaan digitaalisen jalanjäljen auditoinnin, jonka avulla asiakkaat pystyvät kehittämään omaa verkkonäkyvyyttään.

Olethan varmistanut, että yrityksesi pysyy mukana digijunassa? 

Kysy lisää

Jasmin Åbacka


Email: jasmin.abacka@innolink.fi
Puh: +358 408 413 084