Jatkokehitystyö vie InnolinkWeb®-järjestelmän uudelle tasolle

InnolinkWeb®-järjestelmän uudistus 2017

Vuoden 2015 lopulla Innolink uudisti tutkimustulosten raportointijärjestelmäänsä InnolinkWebiä® parantamalla järjestelmän käyttöliittymää. "Uudistus auttoi osittain vastaamaan muuttuviin asiakastarpeisiin, mutta paljon kehittämisideoita ja -tarpeita jäi myös odottamaan jatkokehitysprojektia. Tehdyt muutokset olivat hyvä alku, mutta eivät riittäviä markkinatutkimusalan megatrendejä ajatellen. Viime vuoden lopulla päätimme lähteä jatkamaan asiakkaiden palautteiden perusteella järjestelmämme uudistamista", kuvaa Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela jatkokehitysprojektin taustaa.

Mikä muuttuu?

Muutokset voidaan tiivistää kolmen pääteeman alle:

1. InnolinkWebin® visuaalinen ilme ja parannettu mobiilinäkymä tekevät käyttökokemuksesta miellyttävämpää. Visuaalisen ilmeen suunnittelusta on vastannut kokonaisuudessaan Innolink-konserniin kuuluva mainostoimisto Innolink Agency.

2. Järjestelmä mahdollistaa avaintulosnäkymien rakentamisen. Tämä helpottaa avaintuloksien seurantaa niin tutkimuskokonaisuuksien kuin yksittäisten tutkimustenkin osalta. Avaintulosten löytäminen ei tällöin vaadi juurikaan järjestelmän käyttöosaamista, vaan myynti-, markkinointi- ja asiakasvastaavat löytävät tärkeimmät tulokset muutamalla klikkauksella. Mobiilinäkymään on mahdollista räätälöidä suoraan seurattavat päätulokset, mikä helpottaa tiedon nopeaa löydettävyyttä.

"Uuden ilmeen ansiosta tulosten presentointi suoraan järjestelmästä isollekin yleisölle tuntuu entistä mielekkäämmältä. Olemme seuranneet tiukasti alan trendejä ja pyrkineet tuomaan esim. avaintulosnäkymien kautta asiakkaillemme lisäarvoa", Vuorela jatkaa.

3. Uudet toiminnallisuudet: Eniten asiakaspalautetta on kerännyt rajaustoiminto, jonka käyttöä on helpotettu useilla tavoilla. Avaintulosnäkymien lisäksi käyttäjien on mahdollista porautua tuloksiin hyvin yksityiskohtaisesti juuri rajaustoiminnon avulla.

Kehitystyö ei jää tähän!

Uusi InnolinkWeb® on nyt lanseerattu kaikkien tutkimusasiakkaidemme käyttöön. Kehitämme järjestelmää aktiivisesti myös jatkossa ja viestimme uudistuksista InnolinkWebin® etusivulla.

Kuuntelemme myös edelleen herkällä korvalla käyttäjien palautetta. Yksi tapa antaa palautetta on kirjautua InnolinkWeb®-järjestelmään ja täyttää sieltä löytyvä palautelomake. Kirjautumaan pääset: https://research.innolink.fi/innolinkid/

Tarvitsetko opastusta uuden järjestelmän käytössä? Vai sujuuko peruskäyttö, mutta haluaisit nostaa tulostesi hyödyntämisen uudelle tasolle? InnolinkWebin® käyttöön liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä:

sähköposti: innohelp@innolink.fi
puh. 010 633 0233

Kysy lisää

Pekka Vuorela


Email: pekka.vuorela@innolink.fi
Puh: +358 50 571 8804