"Agency"


Tulokset avainsanalla:

Hakukoneoptimointi – näin selviät SEO-viidakossa

Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on kasvattaa oman yrityksen ja sen sisältöjen näkyvyyttä hakukoneiden orgaanisissa hakutuloksissa. Avainasemassa ovat verkkosivuston relevantti sisältö, avainsanat ja rakenne.

Hakusanatutkimuksessa yhdistyvät luovuus ja analytiikka

Hakusanatutkimus toimii apunasi sisällöntuotannossa ja auttaa hakukoneoptimoinnissa. Prosessi on helppo, mutta vaatii suunnittelua ja omistautumista hyödyttääkseen liiketoimintaasi.

Hakukoneet rakentavat yrityksesi mainetta verkossa

Huono maine voi estää yrityksen positiivisen hakukonenäkyvyyden ja negatiiviset kirjoitukset saavat väkisinkin näkyvyyttä. Tilannetta ei tällöin voi enää korjata pelkällä teknisellä hakukoneoptimoinnilla.

Yritysblogi voi tukea liiketoimintaasi tai karkottaa asiakkaasi

Yritysblogi voi olla hyvä kirittäjä tai raskas taakka. Parhaimmillaan se luo yrityksellesi lisäarvoa.

Näin vältät sisältömarkkinoinnin helpot virheet

Sisältömarkkinointi on muutaman viime vuoden aikana noussut kaikkien tietoisuuteen ja on selvää, että se on myös tullut jäädäkseen. Miten sisältömarkkinoinnin voi pitää tehokkaana ja välttää helpot virheet?

5 periaatetta verkkokaupan mainontaan

Tässä viisi yksinkertaista, käytännönläheistä ajatusta ja linjausta joita seuraamalla teet verkkokauppasi mainonnasta tuottavampaa.

Google Adwordsin 4 tärkeää ominaisuutta vuodelle 2016

Google Adwords on palvellut hakusanamainonnasta osan leipäänsä ammentavia mainostajia jo vuodesta 2000.

Digital marketing in China - a tempting challenge!

How can you successfully target China with digital marketing? The cultural differences, language barrier and digital channels unknown to most western people make it an interesting challenge.

"Digitalisti" on käsityöläisammatti – opettele siis näitä digitaalisia kädentaitoja

Kerron, mitkä 8 “digitaalista kädentaitoa” jokaisen markkinoinnin ja bisneksen parissa työskentelevän kannattaisi opetella tässä ja nyt.

Edelläkävijyys ei tule ilmaiseksi

Kevään mittaan Innolinkissa on työstetty brändi- ja strategiatyötä. Innolinkin visiota, missiota ja arvoja on rakennettu yhdessä ja osallistavasti koko Innolinkin voimin. Työ huipentui huhtikuun lopulla pidetyssä Konsernipäivässä, jossa lanseeratut arvot – yhdessä, rohkeasti, ketterästi – tuntuivat Innolink-jengistä, kuten itseämme kutsumme, heti omannäköisiltä. Seuraavaksi vuorossa on se haastavin ja tärkein vaihe: strategian jalkauttaminen Innolinkin arkeen ja jokapäiväiseen tekemiseen.

Seuraatko markkinoinnin muotia vai trendejä?

Jos jokin asia on varma, niin se, että markkinoijat rakastavat trendejä. Varsinkin tänä digitaalisuuden aikana toimialamme on pullollaan mitä hienompia buzzwordeja, joita tulee ja menee kuin H&M:n mallistoja ikään. Mutta kuinka erottaa muotijutut merkityksellisistä "kuluttajakäyttäytymisen" muutoksista?

Ei mitään hajua mitä tehdään, mutta jotenkin se vain toimii, eli vaikuttajamarkkinoinnin eetos

Vaikuttajamarkkinointi ottaa vauhdilla kierroksia internetissä tällä hetkellä. “Nettikulttuurista” ammentavien vaikuttajien kanssa työskentely edellyttää isoa ajattelutavan muutosta: kontrollista ja loppuun asti hiotusta suunnitelmallisuudesta täytyy uskaltaa höllentää otetta. Välillä ei ole mitään hajua mitä tehdään, mutta jotenkin se vaan toimii. Jos toimii. Jos ei toimi, vaihdetaan suuntaa ja yritetään jotakin muuta.

Ohjelmallinen ostaminen = Yleisöostaminen

Ohjelmallinen ostaminen ei ole niin pelottavaa kuin miltä se kuulostaa. Tuttavallisemmin ja kuvaavammin sitä voitaisiinkin kutsua yleisöostamiseksi. Ostotapa on ohjelmallisessa ostamisessa käytännössä aivan sama kuin perinteisessä mainonnan ostamisessa.