"Digitaalinen markkinointi"


Tulokset avainsanalla:

Miksi tehdä sisältömarkkinointia verkossa?

Sisältömarkkinoinnin suosio jatkaa kasvuaan. Oikein tehtynä se tuo lisäarvoa liiketoiminnallesi.

Hakukoneet rakentavat yrityksesi mainetta verkossa

Huono maine voi estää yrityksen positiivisen hakukonenäkyvyyden ja negatiiviset kirjoitukset saavat väkisinkin näkyvyyttä. Tilannetta ei tällöin voi enää korjata pelkällä teknisellä hakukoneoptimoinnilla.

Yritysblogi voi tukea liiketoimintaasi tai karkottaa asiakkaasi

Yritysblogi voi olla hyvä kirittäjä tai raskas taakka. Parhaimmillaan se luo yrityksellesi lisäarvoa.

5 periaatetta verkkokaupan mainontaan

Tässä viisi yksinkertaista, käytännönläheistä ajatusta ja linjausta joita seuraamalla teet verkkokauppasi mainonnasta tuottavampaa.

Google Adwordsin 4 tärkeää ominaisuutta vuodelle 2016

Google Adwords on palvellut hakusanamainonnasta osan leipäänsä ammentavia mainostajia jo vuodesta 2000.

Digital marketing in China - a tempting challenge!

How can you successfully target China with digital marketing? The cultural differences, language barrier and digital channels unknown to most western people make it an interesting challenge.

Muutama pointti vähemmän ärsyttävään re-targetointiin

Tässä muutama suuntaviiva, joita pitkin etenemällä teet re-targetoinnista ihan kelvollisen, digimainonnan kokonaisuutta tukevan työkalun.

Läpinäkyvyys on uskottavan brändin elinehto

Läpinäkyvyys on tekijä, joka yhdistää tämän hetken seuratuimpia henkilöbrändejä ja edelläkävijäyrityksiä. 

Seuraatko markkinoinnin muotia vai trendejä?

Jos jokin asia on varma, niin se, että markkinoijat rakastavat trendejä. Varsinkin tänä digitaalisuuden aikana toimialamme on pullollaan mitä hienompia buzzwordeja, joita tulee ja menee kuin H&M:n mallistoja ikään. Mutta kuinka erottaa muotijutut merkityksellisistä "kuluttajakäyttäytymisen" muutoksista?

Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen brändäämisessä

Kirjoitin graduni sisältömarkkinoinnin hyödyntämisestä brändäämisessä, ja ajattelinkin nyt avata tutkimuksen tuloksia ja koko prosessin herättämiä ajatuksia.

Innolink vahvistaa digiosaamistaan

Vastatakseen digitalisaation haasteisiin ja asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin Innolink on viime aikoina vahvistanut digiosaamistaan useilla rekrytoinneilla.