"Mainonta"


Tulokset avainsanalla:

5 periaatetta verkkokaupan mainontaan

Tässä viisi yksinkertaista, käytännönläheistä ajatusta ja linjausta joita seuraamalla teet verkkokauppasi mainonnasta tuottavampaa.

Kohtaa pelkosi Business Battlessa!

Yritysjohdon rohkea asiantuntijatapahtuma Business Battle on jo nurkan takana. Tämän vuoden teema on aina ajankohtainen ”the art of fear”, mukavuusalueelta poistuminen.

Läpinäkyvyys on uskottavan brändin elinehto

Läpinäkyvyys on tekijä, joka yhdistää tämän hetken seuratuimpia henkilöbrändejä ja edelläkävijäyrityksiä. 

Edelläkävijyys ei tule ilmaiseksi

Kevään mittaan Innolinkissa on työstetty brändi- ja strategiatyötä. Innolinkin visiota, missiota ja arvoja on rakennettu yhdessä ja osallistavasti koko Innolinkin voimin. Työ huipentui huhtikuun lopulla pidetyssä Konsernipäivässä, jossa lanseeratut arvot – yhdessä, rohkeasti, ketterästi – tuntuivat Innolink-jengistä, kuten itseämme kutsumme, heti omannäköisiltä. Seuraavaksi vuorossa on se haastavin ja tärkein vaihe: strategian jalkauttaminen Innolinkin arkeen ja jokapäiväiseen tekemiseen.

Ei mitään hajua mitä tehdään, mutta jotenkin se vain toimii, eli vaikuttajamarkkinoinnin eetos

Vaikuttajamarkkinointi ottaa vauhdilla kierroksia internetissä tällä hetkellä. “Nettikulttuurista” ammentavien vaikuttajien kanssa työskentely edellyttää isoa ajattelutavan muutosta: kontrollista ja loppuun asti hiotusta suunnitelmallisuudesta täytyy uskaltaa höllentää otetta. Välillä ei ole mitään hajua mitä tehdään, mutta jotenkin se vaan toimii. Jos toimii. Jos ei toimi, vaihdetaan suuntaa ja yritetään jotakin muuta.

Ohjelmallinen ostaminen = Yleisöostaminen

Ohjelmallinen ostaminen ei ole niin pelottavaa kuin miltä se kuulostaa. Tuttavallisemmin ja kuvaavammin sitä voitaisiinkin kutsua yleisöostamiseksi. Ostotapa on ohjelmallisessa ostamisessa käytännössä aivan sama kuin perinteisessä mainonnan ostamisessa.

Markkinointia kaksoistodellisuudessa

Hyvät tarinat tuottavat lisäarvoa kuitenkin vain niin kauan kuin yhteinen usko luotuun tarinaverkostoon säilyy. Ilman huolenpitoa kuvitelmat luhistuvat ja muistijäljet katoavat mielistämme. Tuhannen taalan kysymys onkin, miten tehdä markkinointia, joka ruokkii mielikuvitusta, luo jännitteitä, mutta on samanaikaisesti uskottavaa ja vastuullista. 

Insightien jäljillä

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Insightit synnyttävät uusia merkityksiä, oivalluksia ja saavat näkemään asioita uudella tavalla. Insightit auttavat kehittämään tuotteita ja palveluita ja löytämään uusia kilpailutekijöitä muuttuvassa markkinassa.

Markkinoinnin supertähdet

On sanottu, että polarisoituvassa maailmassa vaikeinta tulee olemaan brändeillä, jotka asemoituvat neutraaliin keskisarjaan – niillä, jotka eivät pysty vakuuttamaan kuluttajia hinnalla tai muilla järkiperusteilla, mutteivät myöskään saa aikaan tunneperäistä uskollisuutta.