"Markkinointi"


Tulokset avainsanalla:

Markkinointia kaksoistodellisuudessa

Hyvät tarinat tuottavat lisäarvoa kuitenkin vain niin kauan kuin yhteinen usko luotuun tarinaverkostoon säilyy. Ilman huolenpitoa kuvitelmat luhistuvat ja muistijäljet katoavat mielistämme. Tuhannen taalan kysymys onkin, miten tehdä markkinointia, joka ruokkii mielikuvitusta, luo jännitteitä, mutta on samanaikaisesti uskottavaa ja vastuullista. 

Insightien jäljillä

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Insightit synnyttävät uusia merkityksiä, oivalluksia ja saavat näkemään asioita uudella tavalla. Insightit auttavat kehittämään tuotteita ja palveluita ja löytämään uusia kilpailutekijöitä muuttuvassa markkinassa.

Markkinoinnin supertähdet

On sanottu, että polarisoituvassa maailmassa vaikeinta tulee olemaan brändeillä, jotka asemoituvat neutraaliin keskisarjaan – niillä, jotka eivät pysty vakuuttamaan kuluttajia hinnalla tai muilla järkiperusteilla, mutteivät myöskään saa aikaan tunneperäistä uskollisuutta.