"Sosiaalinen media"


Tulokset avainsanalla:

"Digitalisti" on käsityöläisammatti – opettele siis näitä digitaalisia kädentaitoja

Kerron, mitkä 8 “digitaalista kädentaitoa” jokaisen markkinoinnin ja bisneksen parissa työskentelevän kannattaisi opetella tässä ja nyt.

Some-verkostot hyötykäyttöön rekrytointivälineenä

Työntekijöitä etsitään yhä enemmän sosiaalisen median väylien avulla ja yritysten some-profiilit ovat nykyään lähes välttämättömyys.

Edelläkävijyys ei tule ilmaiseksi

Kevään mittaan Innolinkissa on työstetty brändi- ja strategiatyötä. Innolinkin visiota, missiota ja arvoja on rakennettu yhdessä ja osallistavasti koko Innolinkin voimin. Työ huipentui huhtikuun lopulla pidetyssä Konsernipäivässä, jossa lanseeratut arvot – yhdessä, rohkeasti, ketterästi – tuntuivat Innolink-jengistä, kuten itseämme kutsumme, heti omannäköisiltä. Seuraavaksi vuorossa on se haastavin ja tärkein vaihe: strategian jalkauttaminen Innolinkin arkeen ja jokapäiväiseen tekemiseen.

Seuraatko markkinoinnin muotia vai trendejä?

Jos jokin asia on varma, niin se, että markkinoijat rakastavat trendejä. Varsinkin tänä digitaalisuuden aikana toimialamme on pullollaan mitä hienompia buzzwordeja, joita tulee ja menee kuin H&M:n mallistoja ikään. Mutta kuinka erottaa muotijutut merkityksellisistä "kuluttajakäyttäytymisen" muutoksista?

Insightien jäljillä

Insight on selkeä, relevantti, kiinnostava ja kaupallisesti hyödynnettävä havainto, joka tuottaa uutta ymmärrystä. Insightit synnyttävät uusia merkityksiä, oivalluksia ja saavat näkemään asioita uudella tavalla. Insightit auttavat kehittämään tuotteita ja palveluita ja löytämään uusia kilpailutekijöitä muuttuvassa markkinassa.

Innolink vahvistaa digiosaamistaan

Vastatakseen digitalisaation haasteisiin ja asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin Innolink on viime aikoina vahvistanut digiosaamistaan useilla rekrytoinneilla.