Innolink Research

Innolink Research on Suomen suurin räätälöityjen, yrityksesi liiketoimintaa hyödyttävien tutkimuspalvelujen tarjoaja.

Tutkimuspalvelut liiketoimintasi tueksi

Ymmärrämme, mitä tietoa tarvitset ja millaisessa markkinassa toimit, ja suunnittelemme tutkimuskokonaisuudet sinun tarpeisiisi sopiviksi. Valikoimastamme löytyy myös testattuja tutkimuskonsepteja, jotka voidaan tehokkaasti toteuttaa joko kertatutkimuksina tai jatkuvina seurantoina.

 

Anna tiedon johtaa

Tuotamme tietoa organisaationne keskeisiin kohderyhmiin liittyen. Näitä ovat markkina ja myynti, asiakkaat ja henkilöstö. Lisäksi räätälöimme erillistutkimuksia organisaationne tarpeiden mukaan. Olemme vahvasti läsnä eri toimialoilla (mm. teollisuus, metsä, elintarvikkeet, ICT, kauppa ja vakuutusala), start-up-yrityksistä  aina globaaleihin toimijoihin asti. Tutkimustietoa on kerättynä yli 180 maasta. Asiantuntijamme löytävät ratkaisun yli 5000 tutkimuksen kokemuksella. 

Tutkimustulokset ovat aina saatavilla ja helposti jaettavissa koko InnolinkWeb®-portaalin kautta. Toimimme myös strategisena kumppaninasi tiedolla johtamisessa ja olemme mukana jalkauttamassa tutkimustuloksia osaksi liiketoimintaasi. Toimimme kumppaninanne tiedolla johtamisessa, tuemme ja autamme organisaatiotanne strategian toteuttamisessa. Mittaristotyön avulla tiivistämme yrityksen mission, arvot ja strategian yhdistelmämittareiksi helposti seurattavaan ja visuaaliseen muotoon. 

 

Markkinatutkimus

Markkinatutkimus tuo apua myynnin ja markkinoinnin strategisiin linjauksiin. Tutkimuksen avulla voidaan tarkastella, mikä saa asiakkaat ostamaan, mitkä ovat asiakkaiden tarpeet tai mikä on yrityksen positio tietyllä markkina-alueella.

 

Henkilöstötutkimus

Henkilöstötutkimuksen kohteina ovat yrityksen henkilöstö, sisäiset toiminnot tai esimiehet. Tutkimuksen avulla voidaan tarkastella esimerkiksi, kuinka tyytyväinen henkilöstö on, miten lisätä työn tuottavuutta tai miten henkilöstön osaaminen vastaa asiakastarpeita.

 

Asiakastutkimus

Asiakastutkimus mittaa organisaation suorituskykyä asiakasrajapinnassa ja antaa eväitä myynnin lisäämiseen. Tutkimuskohteina voivat olla yrityksen asiakkaat, kilpailijoiden asiakkaat, potentiaaliset asiakkaat, oman yrityksen tai brändin tunnettuus.

 

Myyntitutkimus

Myynnin kehittämisen tukena toimivissa tutkimuksissa tarkastellaan asiakkaiden ja markkinan lisäksi yrityksen myynnin prosesseja. Myyntitutkimus mittaa esimerkiksi toimittaja- ja alihankintaprosessin tai myynnin prosessin tehokkuutta tai markkinan myynti- ja uusasiakkuuspotentiaalia.

 

Erillistutkimus

Erillistutkimukset räätälöidään asiakkaan monimuotoisiin tarpeisiin. Erillistutkimuksiimme kuuluvat mm. alueiden vetovoimaisuutta mittaavat tutkimukset, trendien ennakointitutkimukset, hankearvioinnit sekä kuluttajille suunnatut tutkimukset (hinnoittelututkimus, tuote- ja konseptitestaus).

 

Konsultointi ja valmennus

Konsultointipalvelumme auttavat sinua hyödyntämään käytännössä tutkittua tietoa ja kehittämään toimintaasi. Valmennuksissa hyödynnämme analyyttistä osaamistamme: valmennamme esimerkiksi yrityksen myyntiä, jotta se pystyisi tehostamaan toimintaansa tutkimustulosten viitoittamalla tavalla.

Ajankohtaista

Tunnetko muuttuvan markkinasi?

Markkinatutkimukset tuovat apua myynnin ja markkinoinnin strategisiin linjauksiin. Pelkkä tutkimus ei yksin kuitenkaan riitä, vaan tieto tulee jalkauttaa tehokkaasti organisaation toimintaan...

Töitämme

Henkilöstö

Katso koko Researchin henkilöstö, henkilöstösivulta