Loistoristeilijöiden arvoista graafista suunnittelua

 

Innolink Agencyllä on vankka kokemus mainosmateriaalien tuottamisessa terästeollisuuden pitkän linjan osaajalle Antti-Teollisuudelle, joka kehittää ja valmistaa teknisiä ratkaisuja maatalouden ja varustamoiden tarpeisiin.

– Innolink Agencyllä on osaavat ihmiset ja asiat toimivat. Aikataulut pitävät ja joustamiseen ollaan valmiita, kertoo Antti-Teollisuuden kaupallinen johtaja Markko Takkinen.

Antti Marine Doors –esite on esimerkki Innolink Agencyn toteuttamista töistä Antti-Teollisuudelle, joka on edelläkävijä loistoristeilijöiden ja muiden valtamerialusten ovien suunnittelussa ja toteutuksessa.

Tuotteet ja brändi käsi kädessä

Näyttävällä esitteellä on haluttu kuvastaa yrityksen poikkeuksellista osaamista vaativalla teollisuudenalalla. Yli puoli vuosisataa sitten alkanut perheyhtiön menestystarina on seurausta huippuunsa kehitetystä palvelumuotoilusta.

– Esittelemme Antti-Teollisuuden ydinosaamisen: Tuotteet suunnitellaan asiakkaiden tarpeiden ja visioiden pohjalta. Lisäksi heidän kehittämänsä tekniikka mahdollistaa valtavirrasta poikkeavat visuaaliset ja yksilölliset ratkaisut, kertoo Innolink Agencyn AD Eija Hintikka.

Esite kertoo Antti-Teollisuudesta tavalla, joka ei jätä epäilyille tilaa. Se antaa viestin luotettavasta ja toimitusvarmasta yrityksestä ja sen asemasta ovisuunnittelun aallonharjalla. Yrityksen markkinaosuus suurten valtameriristeilijöiden ovien valmistuksesta on 40 %, joka on huima saavutus kotimaiselta perheyhtiöltä.

Paitsi kertoo yrityksen tuotteista, esite myös rakentaa Antti-Teollisuuden brändiä ja tarinaa laadusta tunnettuna toimijana.

Innolink Agency palvelee ylpeydellä Antti-Teollisuuden kaltaisia alansa erikoisosaajia.