Monipuolista brändityötä elämän tähden

 

Innolink Agency toimii Pirkanmaan sairaanhoitopiirin PSHP:n markkinointikumppanina voitettuaan kilpailutuksen 2015. Yhteistyö rakentuu vuonna 2011 toteutetun brändityön pohjalle.

– PSHP antaa meille mahdollisuuden käyttää 45 vuoden mittaan kertynyttä osaamistamme laajassa rintamassa, koko ajan uusiin mahdollisuuksiin tarttuen. Kilpailutus oli hieno mahdollisuus todeta osaamisemme voittoisa taso, sanoo Innolink Agencyn viestintä- ja suunnittelujohtaja Sari Lehtonen-Lammi

– Voittajan työnäytteessä näkyi paneutuminen brändin sieluun ja ajankohtaiseen tilanteeseen, PSHP:n viestintäjohtaja Elina Kinnunen kertoo.

Innolink Agencyn monipuolinen osaaminen käytössä

Innolink Agency on käynnistyneen sopimuskauden aikana ehtinyt työstää jo mm. uudistuneen www.tays.fi:n sisäistä lanseerausta, Kysy kätilöltä -palvelun markkinointia  ja Taysin uusiin tiloihin liittyvää viestintää. PSHP:n monipuolinen kanavavalikoima sisältää Facebook-mainontaa ja printti-ilmoittelua, sisältöyhteistyötä viestimien kanssa ja infografiikoita, videoita ja vuosikertomuksia. Edustettuna on koko markkinoinnin kenttä.

– PSHP on meille tärkeä asiakas. Pääsemme laittamaan kaiken osaamisemme likoon sen eteen, että PSHP:n nykyiset ja tulevat potilaat ja heidän läheisensä saavat mahdollisimman paljon tietoa ja ymmärrystä PSHP:n toiminnasta ja palveluista, Lehtonen-Lammi kertoo. 

tays.fi