ASIAKASTUTKIMUS

Ekokaaren palvelut arvostettuja Kaakkois-Suomessa

 

Ekokaaren palveluiden laatu ja vastuullisuus saivat kiitosta yrityspäättäjiltä ja kuljettajilta Kaakkois-Suomessa toteutetussa tutkimuksessa. Innolinkin kanssa yhteistyössä toteutetun kyselyn mukaan 90 % yrityspäättäjistä ja 98 % kuljettajista on tyytyväisiä Ekokaaren palveluihin. Tulos korostaa Ekokaaren asemaa vastuullisena ja asiakaslähtöisenä kumppanina alueen jätehuollossa.

__

Lue lisää tutkimuksesta alla.

 

 

Yritysasiakastutkimus 2024



Vuoden 2024 yritysasiakastutkimuksessa selvitettiin Ekokaaren toiminnan ja palveluiden laatua yrityspäättäjien ja jätekeskuksella asioivien kuljettajien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa ja siihen osallistui yhteensä 100 vastaajaa. Tulokset vahvistavat Ekokaaren aseman vastuullisena ja asiakaslähtöisenä jätehuollon kumppanina Kaakkois-Suomessa.

Ekokaaren palvelut saavat kiitosta sekä päättäjiltä että kuljettajilta



Vuoden 2024 yritysasiakastutkimuksessa selvitettiin Ekokaaren toiminnan ja palveluiden laatua yrityspäättäjien ja jätekeskuksella asioivien kuljettajien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Innolinkin kanssa ja siihen osallistui yhteensä 100 vastaajaa. Tulokset vahvistavat Ekokaaren aseman vastuullisena ja asiakaslähtöisenä jätehuollon kumppanina Kaakkois-Suomessa.

Ekokaaren palvelut saavat kiitosta sekä päättäjiltä että kuljettajilta



Asiakkaat erittäin tyytyväisiä Ekokaaren toimintaan

Päättäjien mielestä

onnistuneimmat tekijät

4,9

4,8

4,7



Tutkimustulokset osoittavat Ekokaaren asiakastyytyväisyyden olevan poikkeuksellisen korkealla tasolla. Asiakasryhmät arvostavat erityisesti henkilökunnan palvelualttiutta ja ystävällisyyttä. Arvosanat annettiin asteikolla 1-5.



Asiakaspalvelun palvelualttius

4,7

4,6

4,5

Laskutuksen virheettömyys

Ympäristöasioiden huomioiminen toiminnassa

Vaakahenkilökunnan palvelualttius ja ystävällisyys

Punnitustapahtuman sujuvuus

Asioimisen ripeys kokonaisuutena

Created with Highcharts 11.4.8melko tai erittäin tyytyväinen (90%)ei tyytyväinen tai tyytymätön (10%)

90%

päättäjistä on tyytyväisiä palveluihin

Created with Highcharts 11.4.8melko tai erittäin tyytyväinen (98%)ei tyytyväinen tai tyytymätön (2%)

98%

kuljettajista on tyytyväisiä palveluihin

Kuljettajien mielestä

onnistuneimmat tekijät



Vastaajaryhmät pitivät Ekokaaren toimintaa vastuullisena. Päättäjistä ja kuljettajista 86 prosenttia arvioi Ekokaaren toimivan vastuullisesti, mikä korostaa yhtiön sitoutumista ympäristöasioihin ja toiminnan läpinäkyvyyteen.





Vastuullisuus vahvasti esillä

Created with Highcharts 11.4.8melko tai täysin samaa mieltä (86%)neutraali tai eri mieltä (14%)

86%

arvioi Ekokaaren toimivan vastuullisesti

Palvelu on ollut meille hyvin mutkatonta ja joustavaa. Hyvässä hengessä pystymme puhumaan.

Olenkin tuttujen kuskien kesken vitsaillut, että Suomen jokaisen jätekäsittelykentän konekuskien tulisi tulla teille oppiin vähintään viikoksi.

Yhteistyö sujuvaa ja toivottavasti myös jatkossakin nykyisen toimintamallin mukaan.



Asiakkailta arvokasta palautetta ja kehitysehdotuksia



Kyselyssä kerättiin myös asiakkaiden terveisiä ja kommentteja palveluista. Vastaajat kiittelivät erityisesti henkilöstön ammattitaitoa ja sujuvaa yhteistyötä, mutta antoivat myös arvokkaita kehitysehdotuksia, joita Ekokaari aikoo hyödyntää toiminnan kehittämisessä.


Rohkeasti

Vastuullisesti

Yhdessä

Ekokaaren arvot



Kiitos kaikille vastaajille!



Ekokaaren puolesta haluan kiittää lämpimästi kaikkia tutkimukseen osallistuneita vastaajia. Arvokas palautteenne auttaa meitä kehittämään toimintaamme edelleen ja varmistamaan, että voimme jatkossakin tarjota korkealaatuisia ja vastuullisia palveluita asiakkaillemme.


Yhdessä voimme edistää kestävää kehitystä ja toimia vastuullisesti.

Toivotamme kaikille puhdasta ja sujuvaa loppuvuotta!




Aki Koivula

toimitusjohtaja

Ekokaari Oy