Oppaat ja webinaarit
Webinaaritallenne: Johtaminen uudelle tasolle
Katso tallenne Innolinkin marraskuussa 2024 järjestämästä Johtaminen uudelle tasolle -webinaarista. Webinaarissa pureudumme johtamisen kehittämiseen ja siihen, kuinka voidaan yhdessä kehittää sekä esihenkilöitä että rakentaa kestävää johtamiskulttuuria.
KATSO TALLENNEOpas: Tunne markkinasi
Markkinan tunteminen on yksi tärkeimmistä organisaatiosi menestykseen vaikuttavista asioista. Jotta pystyt rakentamaan kannattavaa liiketoimintaa, sinulla on oltava riittävä käsitys esimerkiksi siitä, mistä potentiaaliset asiakkaasi löytyvät, millaisia tarpeita sekä toiveita heillä on ja miten he toimivat.
LATAA OPASOpas: Luota tutkittuun tietoon
Onnistuneen johtamisen tueksi on aina tarvittu tietoa. Ajantasainen tieto mahdollistaa oikeiden päätösten teon, toiminnan tuloksellisuuden ja menestyksen myös tulevaisuudessa.
Lataa opas
Webinaari: Operatiivisen asiakaskokemuksen mittaaminen
Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela ja Mandatumin Yritykset ja yksityisvarainhoidon johtaja Lasse Alvesalo pureutuivat keskiviikkona 29.11.2023 operatiivisen asiakaskokemuksen mittaamisen merkitykseen ja siinä onnistumiseen.
Katso webinaaritallenne
Opas: Varmista onnistuminen jatkuvalla
operatiivisella asiakastutkimuksella
Asiakkaan jatkuva kuuntelu on keinosi asiakkuuksien
vahvistamiseen. Strateginen ja operatiivinen jatkuva asiakastutkimus on väylä asiakkaan ajatuksiin ja mahdollisuutesi löytää liiketoimintasi kannalta ratkaisevia oivalluksia, joiden kautta rakentaa menestystä.
Lataa opas
Opas: Asiakaskokemuksen mittaaminen
Asiakkaidesi tyytyväisyys, tarpeet ja toiveet ovat avainasemassa yrityksesi menestyksen kannalta. Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä onnistuneemmin pystyt kehittämään toimintaasi kokonaisuudessaan.
Lataa opasKaikki haluavat olla asiakaslähtöisiä:
Tiedolla johtaminen on muodostunut yhä merkitsevämmäksi osaksi organisaatioiden arkea. Selvitimme 150 julkisen sektorin organisaation vastaavalta asiantuntijalta millainen asiakaslähtöisen tiedolla johtamisen tila on heidän organisaatiossaan.
Kohderyhmän muodostivat vastaajaorganisaatioiden asiakaskokemuksesta / asiakkuuksien johtamisesta vastaavat henkilöt.
LUE LISÄÄ