Asiakas liiketoiminnan keskiössä

Tiedon jäljillä -podcastin kuudennessa jaksossa tutkijakaksikon kuultavaksi saapuu  SOK:n Matkailu- ja ravitsemiskaupan johtaja Juha Helminen.

Mitä vaatii pysyä kiinni ajanhengessä ja kuinka omaa liiketoimintaa tulisi muokata asiakkaan tarpeiden ja halujen kautta? Mitä voimme oppia asiakaspolun erivaiheista, kun halutaan luoda uusia kokemuspohjaisia palveluja? Ja mitä tapahtuu, kun uutta konseptoidaan yhdessä asiakkaan kanssa? Pääsemme kuulemaan myös Helmisen vision tiedolla johtamisesta, sekä miten faktojen kautta asioita voidaan oikeasti edistää.

Astu siis mukaan tutkijahuoneelle kuulemaan, miten asiakaskokemusta voidaan kehittää kohti onnellisempaa huomista.

 

Lisäksi selvitämme:

  • Mitä hyvä palvelu merkitsee?
  • Kuinka ymmärtää asiakkaan tarpeita vuorokauden eri aikoina ja vaihtuvissa tilanteissa?
  • Mitä opittavaa Suomella on Tanskan ravintolakulttuurista?
  • Mistä syntyy onnistunut ravintolakokemus?
  • Mitä kaikkea on elämysbusiness ja miten sitä kehitetään?

 

Hyväksy evästeet kuunnellaksesi podcastin