Asiakastutkimus
Tunne asiakkaasi ja tee tietoon perustuvia päätöksiä

Asiakkaidesi tyytyväisyys, tarpeet ja toiveet ovat avainasemassa yrityksesi menestymisen kannalta. Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä onnistuneemmin pystyt kehittämään toimintaasi. Asiakastutkimus on tärkeä työkalu kun halutaan kerätä ja tulkita tietoa asiakkaista ja heidän kokemuksestaan.

Asiakastutkimuksen avulla saat selville miten asiakkaasi kokevat yrityksesi tuotteet, palvelut ja prosessit. Saat tietoa yrityksesi vahvuuksista sekä tärkeimmistä kehityskohteista. Tutkimuksesta saatavan tiedon pohjalta voit tehdä perusteltuja päätöksiä ja toimenpiteitä asiakastyytyväisyyden parantamiseksi.

Asiakaskokemuksella on suora vaikutus organisaatiosi menestymiseen, markkina-asemasi vahvistumiseen ja erottautumiseen. Koska asiakastarpeet muuttuvat jatkuvasti, on tärkeää mitata asiakaskokemusta säännöllisesti tutkimuksen avulla.

Valitse kumppaniksesi Innolink

Innolink on yksi Suomen johtavista tutkimusyrityksistä  ja meillä on pitkä kokemus asiakastutkimusten toteuttamisesta. Yli kolmekymmentä vuotta jatkuneen toimintamme aikana olemme toteuttaneet asiakastutkimuksia laajasti eri toimialoille ja erilaisille kohderyhmille. Kaiken kaikkiaan meillä on kokemusta jo yli 6000 tutkimusprojektin toteuttamisesta.

Kun valitset tutkimuskumppaniksesi Innolinkin, saat käyttöösi laajan asiantuntemuksemme, monipuoliset tiedonkeruumenetelmät sekä parhaat raportointityökalut. Voimme toteuttaa tutkimuksesi tiedonkeruun esimerkiksi kuluttajapaneelissa, verkko- tai sms-kyselyllä, puhelinhaastatteluilla tai kasvokkain tapahtuvilla haastatteluilla. Tulokset raportoimme selkeästi ja helposti hahmotettavassa muodossa. Autamme sinua myös jalkauttamaan tutkimuksen tulokset käytäntöön.

Innolinkin asiakkaat ovat tutkitusti tyytyväisiä.

“Saimme kaivattua uutta näkökulmaa asiakastutkimuksen toteuttamiseen.”

– Paula Nikula, Lahti Aqua Oy

“Yhteistyö Innolinkin kanssa oli luontevaa ja asiat hoituivat tehokkaasti. Loppuraportti oli selkeä ja kyselyportaalin käyttö helppoa tulosten läpikäymiseen.”

– Niku Ojala, Lehtovuori Oy

“Selkeä yhteenveto tuloksista sekä koko prosessin läpivienti ja johtaminen onnistuivat loistavasti.”

– Birgitta Aalto, Puro Tekstiilihuoltopalvelut

“Aito halu auttaa asiakasta ja vahva osaaminen tutkimuksen fokuksen muotoilussa ja toteuttamisessa.”

– Mika Nevalainen, Savonlinnan Oopperajuhlat

“Teidän jengin kanssa on rennon tehokasta tehdä yhteistyötä, jeesiä on aina saanut kun on ollut kysyttävää.”

– Jani Naukkarinen, HeadPower Oy

“Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastausten kerääminen puhelimitse on hyvä palvelu.”

– Henrik Vuoksenmaa, Gofore Oyj

Jätä tarjouspyyntö tai viesti

Alla olevalla lomakkeella voit jättää meille viestin tai tarjouspyynnön. Olemme pian yhteydessä sinuun!