Kuvassa on Innolinkin CEO Pekka Vuorela ja vieressä listattuna Innolinkin vahvuudet tutkimustalona.
08.10.2024 Kirjoittaja Innolink

Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus

 

Innolinkin, Feelbackin ja Promenade Insightin yhdistymisen selkein etu sinulle asiakkaana on se, että saat kaikki tutkimuspalvelut saman katon alta. Ydinkysymys ei silti ole helppous vaan merkittävät hyödyt, jotka korkealaatuinen ja yhtenäinen tutkimuskokonaisuus tuo liiketoiminnallesi.

Kun Innolink Research, Feelback tutkimuspalvelut ja Promenade Insight yhdistyivät, syntyi Innolink-nimen alle suurin suomalainen, yli 100 tutkimusalan ammattilaista kokoava tutkimustalo. Tämä tarkoittaa monipuolisempia tutkimuspalveluita, lisää näkemystä ja osaamista sekä laajempaa teknisten ratkaisujen valikoimaa – vahvinta kokonaisuutta, jonka yksikään suomalainen tutkimusalan toimija pystyy tarjoamaan. 

Muutoksen myötä Innolinkin palveluportfolio tulee koostumaan kolmesta osa-alueesta, jotka kaikki sisältävät niin strategista tutkimusta kuin jatkuvaa mittaamista:  

  • Markkinatilanne 
  • Asiakaskokemus  
  • Henkilöstö- ja johtamiskokemus  

Olennaisinta palveluvalikoiman kasvamisessa on kuitenkin se, että pystymme tarjoamaan asiakkaille vieläkin suurempaa lisäarvoa. Pystymme vastaamaan niin yritysten kuin julkisten toimijoidenkin yhä vaativampiin tarpeisiin, sekä edistyksellisillä ratkaisuillamme että alan kovimmalla osaamisella. 

Viisi entistä vahvempaa valttia käyttöösi

1. Teknologinen edelläkävijyys

Käytössämme olevat modernit kyselyalustat mahdollistavat erilaiset järjestelmäintegraatiot ja palveluiden automatisoinnin. Näin saavutetaan tehokkuutta ja voidaan kerätä tietoa laajemmin, nopeammin sekä älykkäämmin.

2. Laaja kokonaisuus työkaluja HR-päättäjille

Henkilöstötutkimusten rooli palvelukokonaisuudessamme kasvaa, kun Feelbackin ja Promenade Insightin erittäin vahva kokemus henkilöstötutkimuksista sekä tehokkuutta tuova tutkimusalusta täydentävät Innolinkin aiempaa tarjontaa. Pystymme vastaamaan entistä kattavammin HR-päättäjien erilaisiin tutkimustarpeisiin.

3. Lisää volyymia ja nopeutta tutkimuksiin

Yhdistymisen myötä pystymme palvelemaan yhä paremmin suuren volyymin ostajia ja tekemään tehokkaasti isojakin tiedonkeruita. Käytössämme ovat kaikki tiedonkeruukanavat – vahvuutena oma puhelinhaastattelukeskus, joka mahdollistaa haastavienkin kohderyhmien tavoittamisen. Reagointinopeutemme paranee ja kykenemme tuottamaan palvelua myös globaalisti kaikilla yleisimmillä kielillä.

Suunnittelemme parhaillaan nopeaa Fast track -mallia, jolla tutkimus voidaan toteuttaa analysointeineen ja raportointeineen viikossa. Kun tutkittu tieto on näin nopeasti saatavilla, päätöksiä ei tarvitse tehdä intuition varassa.”

4. Erittäin korkeatasoinen asiantuntijuus

Markkinoilla on yhä enemmän alustoja ja ohjelmistoja, jotka pyrkivät valtaamaan alaa tutkimustaloilta. Ne eivät kuitenkaan voi koskaan korvata osaamista, joka tutkimusasiantuntijoilla on. Vahvuutemme on todella vahva asiantuntijuus ja aito kumppanuus, jossa tuloksia sparrataan yhdessä asiakkaan kanssa ja pyritään tuomaan koko ajan syvempää ymmärrystä tutkimustuloksiin, on tutkittu tieto tie menestykseen.  

5. Monipuolinen toimialaosaaminen

Toimialaosaamisemme vahvistuu yhdistymisen myötä merkittävästi, ja monella toimialalla palvelemme jo markkinajohtajien kolmen kärkeä. Esimerkiksi rakentaminen, teleliikenne, teollisuus ja logistiikka, liikenne, pankki- ja rahoitustoiminta, vakuuttaminen sekä terveysala ovat vahvasti edustettuina asiakaskunnassamme. Myös julkisella sektorilla otamme entistä vahvemman aseman. Monipuolinen toimialatuntemus yhdistettynä pitkän linjan tutkimusammattilaisten osaamiseen mahdollistavat monialaisuuden hyödyntämisen. 

Suurimman hyödyn saat saumattomasta kokonaisuudesta

Olemme nähneet, miten useammalta eri toimijalta tutkimuksia tilaavien asiakkaiden energiaa menee hukkaan ja lopputulos kärsii, kun tieto ei kulje sujuvasti tutkimusten välillä. Meillä saatavilla on koko tutkimuspalveluiden skaala markkinatutkimuksesta asiakas- ja henkilöstötutkimuksiin. Paras hyöty, jonka jatkossa pystymme sinulle tarjoamaan, onkin ehjä tutkimuspalveluiden kokonaisuus, jossa 1+1+1 on enemmän kuin 3. 

Lisäarvo tässä kokonaisuudessa syntyy ennen kaikkea tutkimuksellisista asioista. Kun eri tutkimuksissa on käytössä yhdenmukaiset mittarit, tutkimukset keskustelevat keskenään ja niiden kausaliteettia seurataan, johtoryhmät voivat tehdä entistä parempia ja varmempia päätöksiä.  

Erityisesti dynaamisille organisaatioille saumaton ja tehokas tiedon hyödyntäminen on välttämätöntä, jotta muutosten omaksumisessa ja mittaamisessa voidaan onnistua. Parhaat edellytykset tähän on yhden kumppanin kanssa.  

 Olemme aidosti kumppanisi liiketoiminnan kehittämisessä: auditoimme liiketoimintaympäristöä, kerromme mikä toimii ja mikä ei, ja autamme tekemään strategisia päätöksiä. Tutkitun tiedon pohjalta löydämme vastauksia juuri siihen, mihin kulloinkin tarvitset: kuinka voit vaikkapa tehostaa toimintaa tai löytää uusia asiakkaita. Voimme ohjata oikeaan suuntaan ja poistaa hidasteet tutkimusprosessien väliltä.  

Ota meidät sparrailuavuksi

Haluatko saada laajemman näkökulman markkinaasi ja tunnistaa lisää menestyksen mahdollisuuksia? Ota matalalla kynnyksellä yhteyttä meihin – jutellaan ja sparraillaan yhdessä. Autamme löytämään juuri sinun tavoitteidesi näkökulmasta parhaat tavat yhdistellä tutkimuksia keskenään.  

Kumppaninasi tuomme tutkimuksen hyödyt käyttöösi, jotta voit saavuttaa tavoitteesi.

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää

 

Pekka Vuorela

CEO, Innolink

pekka.vuorela@innolink.fi

+358 50 571 8804

 

Juha Järvi Innolinki

Juha Järvi

Myyntijohtaja, Innolink

juha.jarvi@innolink.fi

+358 44 723 3712