Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus
Innolinkin, Feelbackin ja Promenade Insightin yhdistymisen selkein etu sinulle asiakkaana on se, että saat kaikki tutkimuspalvelut saman katon alta. Ydinkysymys ei silti ole helppous vaan merkittävät hyödyt, jotka korkealaatuinen ja yhtenäinen tutkimuskokonaisuus tuo liiketoiminnallesi.
Kun Innolink Research, Feelback tutkimuspalvelut ja Promenade Insight yhdistyivät, syntyi Innolink-nimen alle suurin suomalainen, yli 100 tutkimusalan ammattilaista kokoava tutkimustalo. Tämä tarkoittaa monipuolisempia tutkimuspalveluita, lisää näkemystä ja osaamista sekä laajempaa teknisten ratkaisujen valikoimaa – vahvinta kokonaisuutta, jonka yksikään suomalainen tutkimusalan toimija pystyy tarjoamaan.
Muutoksen myötä Innolinkin palveluportfolio tulee koostumaan kolmesta osa-alueesta, jotka kaikki sisältävät niin strategista tutkimusta kuin jatkuvaa mittaamista:
- Markkinatilanne
- Asiakaskokemus
- Henkilöstö- ja johtamiskokemus
Olennaisinta palveluvalikoiman kasvamisessa on kuitenkin se, että pystymme tarjoamaan asiakkaille vieläkin suurempaa lisäarvoa. Pystymme vastaamaan niin yritysten kuin julkisten toimijoidenkin yhä vaativampiin tarpeisiin, sekä edistyksellisillä ratkaisuillamme että alan kovimmalla osaamisella.
Viisi entistä vahvempaa valttia käyttöösi
1. Teknologinen edelläkävijyys
Käytössämme olevat modernit kyselyalustat mahdollistavat erilaiset järjestelmäintegraatiot ja palveluiden automatisoinnin. Näin saavutetaan tehokkuutta ja voidaan kerätä tietoa laajemmin, nopeammin sekä älykkäämmin.
2. Laaja kokonaisuus työkaluja HR-päättäjille
Henkilöstötutkimusten rooli palvelukokonaisuudessamme kasvaa, kun Feelbackin ja Promenade Insightin erittäin vahva kokemus henkilöstötutkimuksista sekä tehokkuutta tuova tutkimusalusta täydentävät Innolinkin aiempaa tarjontaa. Pystymme vastaamaan entistä kattavammin HR-päättäjien erilaisiin tutkimustarpeisiin.
3. Lisää volyymia ja nopeutta tutkimuksiin
Yhdistymisen myötä pystymme palvelemaan yhä paremmin suuren volyymin ostajia ja tekemään tehokkaasti isojakin tiedonkeruita. Käytössämme ovat kaikki tiedonkeruukanavat – vahvuutena oma puhelinhaastattelukeskus, joka mahdollistaa haastavienkin kohderyhmien tavoittamisen. Reagointinopeutemme paranee ja kykenemme tuottamaan palvelua myös globaalisti kaikilla yleisimmillä kielillä.
“Suunnittelemme parhaillaan nopeaa Fast track -mallia, jolla tutkimus voidaan toteuttaa analysointeineen ja raportointeineen viikossa. Kun tutkittu tieto on näin nopeasti saatavilla, päätöksiä ei tarvitse tehdä intuition varassa.”
4. Erittäin korkeatasoinen asiantuntijuus
Markkinoilla on yhä enemmän alustoja ja ohjelmistoja, jotka pyrkivät valtaamaan alaa tutkimustaloilta. Ne eivät kuitenkaan voi koskaan korvata osaamista, joka tutkimusasiantuntijoilla on. Vahvuutemme on todella vahva asiantuntijuus ja aito kumppanuus, jossa tuloksia sparrataan yhdessä asiakkaan kanssa ja pyritään tuomaan koko ajan syvempää ymmärrystä tutkimustuloksiin, on tutkittu tieto tie menestykseen.
5. Monipuolinen toimialaosaaminen
Toimialaosaamisemme vahvistuu yhdistymisen myötä merkittävästi, ja monella toimialalla palvelemme jo markkinajohtajien kolmen kärkeä. Esimerkiksi rakentaminen, teleliikenne, teollisuus ja logistiikka, liikenne, pankki- ja rahoitustoiminta, vakuuttaminen sekä terveysala ovat vahvasti edustettuina asiakaskunnassamme. Myös julkisella sektorilla otamme entistä vahvemman aseman. Monipuolinen toimialatuntemus yhdistettynä pitkän linjan tutkimusammattilaisten osaamiseen mahdollistavat monialaisuuden hyödyntämisen.
Suurimman hyödyn saat saumattomasta kokonaisuudesta
Olemme nähneet, miten useammalta eri toimijalta tutkimuksia tilaavien asiakkaiden energiaa menee hukkaan ja lopputulos kärsii, kun tieto ei kulje sujuvasti tutkimusten välillä. Meillä saatavilla on koko tutkimuspalveluiden skaala markkinatutkimuksesta asiakas- ja henkilöstötutkimuksiin. Paras hyöty, jonka jatkossa pystymme sinulle tarjoamaan, onkin ehjä tutkimuspalveluiden kokonaisuus, jossa 1+1+1 on enemmän kuin 3.
Lisäarvo tässä kokonaisuudessa syntyy ennen kaikkea tutkimuksellisista asioista. Kun eri tutkimuksissa on käytössä yhdenmukaiset mittarit, tutkimukset keskustelevat keskenään ja niiden kausaliteettia seurataan, johtoryhmät voivat tehdä entistä parempia ja varmempia päätöksiä.
Erityisesti dynaamisille organisaatioille saumaton ja tehokas tiedon hyödyntäminen on välttämätöntä, jotta muutosten omaksumisessa ja mittaamisessa voidaan onnistua. Parhaat edellytykset tähän on yhden kumppanin kanssa.
Olemme aidosti kumppanisi liiketoiminnan kehittämisessä: auditoimme liiketoimintaympäristöä, kerromme mikä toimii ja mikä ei, ja autamme tekemään strategisia päätöksiä. Tutkitun tiedon pohjalta löydämme vastauksia juuri siihen, mihin kulloinkin tarvitset: kuinka voit vaikkapa tehostaa toimintaa tai löytää uusia asiakkaita. Voimme ohjata oikeaan suuntaan ja poistaa hidasteet tutkimusprosessien väliltä.
Haluatko tietää enemmän? Lue lisää meistä tai tutkimuspalveluistamme yrityksille sekä julkiselle sektorille.
Ota meidät sparrailuavuksi
Haluatko saada laajemman näkökulman markkinaasi ja tunnistaa lisää menestyksen mahdollisuuksia? Ota matalalla kynnyksellä yhteyttä meihin – jutellaan ja sparraillaan yhdessä. Autamme löytämään juuri sinun tavoitteidesi näkökulmasta parhaat tavat yhdistellä tutkimuksia keskenään.
Kumppaninasi tuomme tutkimuksen hyödyt käyttöösi, jotta voit saavuttaa tavoitteesi.
Ota yhteyttä ja jutellaan lisää
CEO, Innolink
pekka.vuorela@innolink.fi
+358 50 571 8804
Juha Järvi
Myyntijohtaja, Innolink
juha.jarvi@innolink.fi
+358 44 723 3712
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024
- Rekrytoivat koulutukset - K-Ryhmä 10.04.2024