Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle
Innolink Researchin ja Feelback tutkimuspalveluiden yhdistymisen myötä Innolink kasvaa yhdeksi alan johtavaksi toimijaksi Suomessa sekä vahvistaa asemaansa tiedolla johtamisen edelläkävijäorganisaationa. Yhteisenä tavoitteena on luoda Suomeen vahvempaa tiedolla johdettua kulttuuria, sekä auttaa organisaatioita tekemään parempia päätöksiä tutkitun tiedon pohjalta.
Yhdistymisen myötä yritys työllistää noin 100 tutkimusalan ammattilaista Tampereella, Helsingissä, Kuopiossa ja Lappeenrannassa ja nousee suurimmaksi suomalaiseksi tutkimusyhtiöksi. Samankaltainen yrityskulttuuri, arvot sekä asiakaslähtöinen tapa toimia toimivat kivijalkana myös jatkossa ja vahvistavat entisestään erinomaista asiakaskokemusta.
Uudistuvan Innolinkin toimitusjohtaja, Pekka Vuorela näkee tiedon merkityksen yritysten ja organisaatioiden tilannekuvan ja päätöksenteon tueksi kasvavan voimakkaasti.
Yhdistyminen tuo tutkimustalot Innolink nimen alle ja uudistuvan Innolinkin toimitusjohtajana jatkaa Innolink Researchin nykyinen toimitusjohtaja Pekka Vuorela. Kasvava palveluvalikoima tarjoaa entistä monipuolisempia tutkimusratkaisuita, sekä laajan joukon tutkimusalan ammattilaisia tarjoten näkemyksellisempää osaamista niin julkiselle kuin yksityiselle sektorille. Myös tiedonkeruuratkaisut, teknologiat ja tutkimusalustat monipuolistuvat.
Yhdistymisen myötä palveluportfoliomme ja asiantuntijuutemme vahvistuvat ja pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä kokonaisvaltaisemmin tiedolla johtamisen jatkuvissa tarpeissa. Erityisesti henkilöstötutkimusosaamisemme kasvaessa pystymme yhdistämään asiakas- ja henkilöstökokemustiedon aikaisempaa paremmin asiakkaidemme käyttöön. Tämä tukee erinomaisesti myös koko konsernimme työelämän kehittämisen strategiaa, kertoo Vuorela.
Juha Järvi, uskoo että markkinan johtavassa tutkimustalossa työskentely tuo ammatillisesti kiinnostavia kehittymisen mahdollisuuksia myös kaikille työntekijöille.
Yhdistymisen myötä avautuvat mahdollisuudet myös asiantuntijuutemme laajentumiselle ja haluamme jatkaa kasvua asiakkaidemme kanssa entistä vahvempina. Yhteistä tapaa toimia lähdetään rakentamaan syksyn aikana, tuoden parhaat toimintamallit ja markkinatutkimuksen edelläkävijäratkaisut asiakkaiden hyväksi, kertoo Feelbackin myyntijohtaja Juha Järvi.
Innolink Reseachin ja Feelback tutkimuspalveluiden yhdistyminen on osa yrityskauppaa, jossa Go On Group ja Innolink Group yhdistyvät. Yhdistymisen myötä Innolink kuuluu osaksi Go On Groupia.
Lue lisää yhdistymisestä:
Lisätietoja:
Pekka Vuorela, toimitusjohtaja, 050 571 8804
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024
- Rekrytoivat koulutukset - K-Ryhmä 10.04.2024