Johtamisarvioinnit organisaation johtamisen ja esihenkilötyön tukena
Johtamiskokemus on keskeisessä roolissa organisaation toiminnan menestyksessä ja esihenkilötyössä. Se mahdollistaa tehokkaan tiimien ohjaamisen, strategioiden kehittämisen ja ongelmanratkaisukyvyn, jotka ovat elintärkeitä organisaation tavoitteiden saavuttamisessa. Hyvä johto ja esihenkilöt edistävät positiivista työkulttuuria, tunnistavat tiimiensä vahvuudet ja rakentavat luottamusta asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden keskuudessa, joka on perusta organisaation pitkäaikaiselle menestykselle ja kasvulle.
Palautteen merkitys johtamistaitojen kehittämisessä on tunnistettu yhdeksi keskeiseksi kilpailukyvyn tekijäksi. 360 -arviointi sekä johtoryhmäarviointi auttavat kehittämään organisaation johtamista ja auttaa toimenpiteiden kohdistamisessa oikeisiin aisoihin.
360 -arviointi
360-arviointi on erinomainen tapa muodostaa kokonaisvaltainen käsitys organisaation johtamisen nykytilasta ja kehitystarpeista. Se auttaa löytämään esihenkilöiden ja johtamistyötä tekevien asiantuntijoiden vahvuuksia sekä kehittämiskohteita johtamisen eri osa-alueisiin liittyen.
Arviointi toteutetaan sähköisen palautteenkeruun avulla henkilön johdettavilta, kollegoilta ja esihenkilöltä sekä arvioitavalta itseltään. Havainnollinen tulosraportti auttaa löytämään henkilökohtaisen kehittymispolun ja kehittämään käytännön johtamistyötä tunnistettujen vahvuuksien ja kehityskohteiden perusteella.
Johtoryhmän toiminnan arviointi
Johtoryhmäarviointi auttaa kehittämään johtoryhmän vuorovaikutusta ja yhteistyötä sekä tehostamaan päätöksentekoa sekä seurantaa. Hyvin johdettu organisaatio menestyy ja nauttii asiakkaiden sekä työntekijöiden arvostuksesta.
Johtoryhmän toiminnan kehittämisen lähtökohtana on ymmärrys nykytilasta ja kehitysalueista. Arviointi selvittää johtoryhmän toiminnan strategialähtöisyyttä, perustarkoituksen ymmärtämistä, toimintamalleja ja pelisääntöjen noudattamista.
Vakioitu malli on testattu lukuisten organisaatioiden ja valmentajien toimesta. Arviointiprosessi on vaivaton ja läpinäkyvä.
Tutustu myös henkilöstökokemuksen mittaamisen palveluihimme!
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle
Hyvä johtaminen on peruskivi, jonka varaan organisaation menestys rakentuu. Hyvä johtaja tai esihenkilö ei ainoastaan johda ihmisiä, vaan luo ympäristön, jossa jokainen työntekijä voi kukoistaa ja kehittyä. Tämä puolestaan johtaa parempaan työilmapiiriin, tehokkuuden kasvuun ja innovaatioiden syntymiseen.
Artikkeli
Tutkimuspalvelut
HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus
Toteutimme tutkimuksen HR-johdon haasteista ja painopistealueista. Hybridityö haastaa yrityksiä uudistamaan esihenkilötyön ja johtamisen kulttuuria.
Blogi
Tutkimuspalvelut
Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen
Yrityksen menestyksen ytimessä on henkilöstökokemus. Se on tekijä, joka vaikuttaa suoraan tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen. Kun työntekijät kokevat olevansa arvostettuja ja motivoituneita, se heijastuu koko yrityksen toimintaan.
Jätä tarjouspyyntö tai viesti
Alla olevalla lomakkeella voit jättää meille viestin tai tarjouspyynnön. Olemme pian yhteydessä sinuun!