Taiteen tohtori Katja Soini Innolinkin tiedolla johtamisen kasvujohtajaksi:
Luomme menestyksen polkuja kohti tulevaisuutta
Tervetuloa Innolinkin kasvujohtajaksi taiteen tohtori Katja Soini. Mitä sinulle merkitsee uusi tehtäväsi ja tiedolla johtaminen?
– Olen innoissani. On aina jännittävää ja motivoivaa päästä muovaamaan polkuja tulevaisuuteen. Ja koska tiedolla johtaminen on jo pitkään ollut lähellä sydäntäni, tunnen tulleeni kotiin.
– On upeaa vaikuttaa organisaatiossa, joka aidosti välittää asiakkaistaan ja haluaa auttaa heitä syventämään ymmärrystä omasta toiminnastaan tiedon avulla. Ja koska Innolink on rohkea toimija, tiedän että voin tuoda tähän yhtälöön paljon syventävää, eteenpäin katsovaa näkemystä ja uudistumisen edellytyksiä niin meille Innolinkissä kuin asiakkaillemme.
Tiedolla johtaminen luo sillan
– Yhteistyö ja sillan rakentaminen on avain fiksuun tiedolla johtamiseen. Muotoilutaustaisena johtajana koen olevani yhdistävä tekijä eri organisaatiofunktioiden kuten talous, myynti, markkinointi, HR, IT ja TKI välillä. Ymmärtämällä kaikkien osapuolien tarpeita ja tavoitteita, voimme yhdessä löytää kaikille kiva, toimiva ja kannattava ratkaisu. Tätä kokonaisvaltaista ajatusta tulemme edistämään myös asiakasprojekteissamme. Parhaimmillaan tiedolla johtaminen tarkoittaakin datan ja ihmisten vuorovaikutusta – rakennamme päätöksenteon ja toiminnan yhdistävän sillan organisaatioiden vastuullisen johtamisen avuksi.
Katja luo ja toteuttaa pitkälle tulevaisuuteen suunnattua Innolinkin kasvustrategiaa tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden, asiantuntijatiimien ja johdon kanssa. Ensimmäisessä vaiheessa syvennämme omaa asiakasymmärrystämme ja uudistamme sen perusteella palveluitamme, jotta asiakkaamme saavat ajankohtaisia ja monipuolisesti hyödynnettäviä tiedolla johtamisen ratkaisuja oman toimintansa tueksi.
Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela, mikä vaikutti Katja Soinin valintaan uudeksi kasvujohtajaksi. Ja mitä koet Katjan panoksen tuovan Innolinkin asiakaskunnalle.
– Lämpimästi tervetuloa työyhteisöömme. Olemme varmasti yhtä innoissamme kasvujohtajan roolin tuomista mahdollisuuksista. Jo haastatteluissa tuli selväksi, että Katjalla on erityislaatuista, jäätävän kovaa näkemystä ja energiaa juuri tähän laaja-alaiseen tehtävään ja että hän solahtaa yhteisöömme vaivattomasti.
– Kasvujohtajana Katja tulee muovaamaan yhdessä asiantuntijoidemme kanssa kasvustrategiaamme ja toimintamallejamme kohti intensiivisempää asiakaslupauksen ja asiakkaidemme odotusten lunastamista. Se tulee suoraan hyödyttämään asiakkaitamme. Näen myös tärkeäksi hänen roolinsa Keski-Euroopan toimintojemme fokusoijana.
Innolinkin tavoitteena on kasvaa yhdessä asiakkaidensa kanssa vahvasti, määrätietoisesti ja kannattavasti Suomessa ja kansainvälisesti. Kaiken toiminnan fokuksena on kumppanuus ja menestys asiakkaidemme kanssa. Haluamme tuottaa asiakkaillemme parasta mahdollista asiakasarvoa ja liiketoiminnan vaikuttavuutta. Arvojemme mukaisesti: yhdessä, rohkeasti ja ketterästi.
Kerromme sinulle mielellämme lisää.
Ota yhteyttä:
Pekka Vuorela
CEO, Innolink
pekka.vuorela@innolink.fi
Katja Soini
Kasvujohtaja
Innolink
katja.soini@innolink.fi
Innolinkin kasvujohtaja Katja Soini on 8.3.2023 vastaanottanut Aalto-yliopiston Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun Aalto ARTS Vuoden alumni -tunnustuksen. Tutustu Katjan haastatteluun: Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun Vuoden alumni on Katja Soini | Aalto-yliopisto
#Innolink #kasvujohtaja #kasvustrategia #tiedollajohtaminen #tulevaisuus #yhdessärohkeastiketterästi
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024
- Rekrytoivat koulutukset - K-Ryhmä 10.04.2024