Koronavirus ja tiedolla johtaminen tässä hetkessä
Tiedolla johtamisessa ollaan koko ajan avainmittareiden kautta tekemisen pulssilla. Varmasti koronaviruksen mukanaan tuoma tilanne yhteiskunnassa ja yrityselämässä vaikuttaa osaltaan kaikkeen liiketoimintaan. On ollut hienoa huomata, että Innolinkin tiedolla johtamisen asiakkaat esimerkiksi asiakaskokemuksen palveluissa ovat pitäneet asiakkaansa keskiössä ja projektit rullaavat hienosti. Tuntuu jopa siltä, että poikkeuksellinen tilanne on entisestään korostanut asiakaskokemuksen mittaamisen asemaa asiakasorganisaatioissamme.
Raportti Innolinkin puhelinhaastatteluista tältä päivältä kertoi, että haastateltavat ovat olleen hyvin tavoitettavissa ja haastattelut ovat sujuneet laadukkaasti. Myös sähköisten tutkimusten vastaamisaktiivisuus on ollut hyvää ja vastausten laatu normaalilla tasolla.
Pidämme hyvässä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa myös konsultointi- ja analytiikkaprojektit liikkeellä. Keksimme kyllä eri tilanteisiin sopivat ratkaisut yhdessä ja ketterästi.
Tuukka Suoniemi
Kirjoittaja on Innolinkin tutkimuspalveluiden
liiketoimintajohtaja
Tutustu Innolinkin tiedolla johtamisen palveluihin
#innolink
#tiedollajohtaminen
#tutkimus #analytiikka #konsultointi
#koronavirus
#yhdessärohkeastiketterästi
- Tiedolla Johtajan valinta muistuttaa tutkitun tiedon merkityksestä organisaatioiden toiminnassa 13.12.2024
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024