Rekrytoivat koulutukset – K-Ryhmä
Rekrytoivalla koulutuksellamme alan perusosaamisen ja kovan motivaation omaavat työnhakijat koulutetaan täsmällisesti asiakkaan tarpeita vastaaviin tehtäviin. Koulutus järjestetään yhteistyössä paikallisten koulutuksenjärjestäjien kanssa ja se sisältää sekä teoriaopintoja että työssäoppimista.
Innolink Staffin ja Tampereen Aikuiskoulutuskeskuksen yhteistyön tuloksena starttasimme jälleen tammikuussa myyjien koulutuksen. Koulutuksen tarkoituksena on kouluttaa ja työllistää myyjiä K-Supermarketeihin sekä K-Rautoihin ympäri Pirkanmaan. Koulutuksen aikana opiskelijat suorittavat tutkinnon osan ”Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen” (30 opintopistettä).
Intensiivisen kahden viikon teoriajakson jälkeen opiskelijat pääsivät heti soveltamaan oppimaansa useisiin K-ryhmän kauppoihin ympäri Pirkanmaan. Yksi näistä kaupoista oli jo monta vuotta mukana ollut K-Supermarket Kuninkaankulma.
Rekrytointikoulutukseen voidaan valita opiskelijoita ilman minkäänlaista alan kokemusta, kunhan löytyy intoa ja asennetta oppia uusia asioita sekä aitoa kiinnostusta työllistyä alalle. Yksi näistä opiskelijoista oli Jenni, jota on aina kiinnostanut K-ryhmällä työskenteleminen. TAKK:illa suoritettujen opintojen jälkeen Jenni aloittikin asiakaspalvelijana työharjoittelussa K-Supermarket Kuninkaankulmassa.
”Hain koulutukseen, koska K-puoli on aina kiinnostanut minua. Opinnoissa pidin erityisesti siitä, että koulutus oli mahdollista suorittaa etänä, lisäksi meillä oli erittäin hyvä ryhmä ja mukava opettaja. Prosessi sujui nopeasti, jonka takia ei ehkä tajunnut kysyä tarkentavia kysymyksiä esimerkiksi käytännön asioista, mutta ajan tasalla meitä pidettiin prosessin etenemisestä hyvin.” -Jenni
Järjestämme rekrytoivia koulutuksia oppilaitoskumppanin kanssa joka alalle ja meillä on hyvä yhteydet oppilaitoksiin ja muihin kouluttajatahoihin. Me Staffilla hoidamme koulutuksen järjestelyt, paperityöt, oppilaitosyhteistyön sekä rekrytointi- ja hakuprosessin kokonaisuudessaan.
- Tiedolla Johtajan valinta muistuttaa tutkitun tiedon merkityksestä organisaatioiden toiminnassa 13.12.2024
- Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus 08.10.2024
- Go On ja Innolink yhteistyöhön Jokereiden kanssa 27.09.2024
- Promenade Insight osaksi Innolinkiä – yhden katon alta saatavilla huippuedellytykset tiedon kokonaisvaltaiseen hyödyntämiseen 11.09.2024
- Johtajuuden merkitys organisaation menestykselle 02.09.2024
- HR-johdon haasteet ja painopisteet 2023 -tutkimus 30.08.2024
- Henkilöstötutkimuksen hyödyntäminen työhyvinvoinnin kehittämisessä 30.08.2024
- Hyvän henkilöstökokemuksen vaikutus tuottavuuteen, innovaatioihin ja asiakaskokemukseen 30.08.2024
- Kohti parempaa asiakaskokemusta 29.08.2024
- Markkinatutkimuksen kansainväliset trendit 16.08.2024
- Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle 14.08.2024
- Miksi julkisen sektorin organisaatioiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta? 10.06.2024
- Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla 23.05.2024
- Innolink ja Jotpa toteuttaa selvityksen työn ohessa suoritettavasta jatkuvasta oppimisesta 16.05.2024
- Maahanmuuttaneiden yhteiskunnallinen osallistuminen Suomessa - kolme julkishallinnon keskeistä haastetta 03.05.2024