Vuoden Tiedolla Johtaja valitaan jälleen – tutustu finalisteihin ja anna äänesi kuulua!
Innolink palkitsee vuoden Tiedolla Johtajan nyt jo kuudetta kertaa. Haluamme nostaa esiin tiedolla johtamisen edelläkävijäorganisaatioita sekä inspiroida suomalaisia organisaatioita hyödyntämään tiedolla johtamisen laajoja mahdollisuuksia.
Kolme Tiedolla Johtaja finalistiamme hyödyntävät ansiokkaasti tietoa organisaation johtamisessa ja kehittämisessä sekä luottavat tutkittuun tietoon organisaationsa toiminnan ohjaamisessa.
Vuoden Tiedolla Johtaja yleisöäänestys on käynnissä 11.12.2024–30.1.2025. Kilpailu huipentuu Tiedolla Johtajan valintaan 31.1.2025 Tiedolla Johtaja -juhlassa Hybridiarena Hypessa Espoossa.
Tutustu vuoden 2024 Tiedolla Johtaja finalisteihin
Voit myös katsoa pidemmän version videosta Youtubessa.
HUS Diagnostiikkakeskus
HUS Diagnostiikkakeskuksen johtamisjärjestelmä perustuu monipuoliseen tiedon seuraamiseen, joka on todistanut toimivuutensa. Esimerkiksi johdonmukaiset asiakaskyselyt potilaille, kyselytutkimukset tutkimuksia tilaaville lääkäreille ja henkilöstötyytyväisyyden säännöllinen kartoitus kuuluvat tähän kokonaisuuteen.
“Olemme onnistuneet kehittämään omia toimintojamme kaikilla näillä osa-alueilla. Potilasasiakkaidemme tyytyväisyys on tosi korkea, NPS on pyörinyt 85:n ja 90:n välillä. Myös henkilöstömme tyytyväisyys on viimeisen muutaman vuoden aikana noussut merkittävästi”, sanoo HUSin diagnostiikkajohtaja Lasse Lehtonen.
Voit myös katsoa pidemmän version videosta Youtubessa.
SOK Matkailu- ja ravitsemuskauppa
S-etukorttijärjestelmä mahdollistaa SOK Matkailu- ja ravitsemuskaupalle perinteistä paremman datan saatavuuden, mutta lisäksi tietoa kerätään erityisesti monipuolisilla asiakastutkimuksilla. Tavoitteena on kehittää liiketoimintaa ja tarjota asiakkaille koko ajan parempia palveluita.
“Meidän päätehtävämme on onnistua hyvän kokemuksen tarjoamisessa asiakkaalle – kivan ravintolaillan tai rentouttavan hotelliyön. Palveluita kehittäessämme pyrimme varmistamaan mahdollisimman objektiivisesti, mitä asiakkaat oikeasti haluavat päivittäisellä tasolla”, kertoo ketjujohtaja Juha Helminen.
Voit myös katsoa pidemmän version videosta Youtubessa.
UPM Metsä
UPM Metsä hyödyntää tutkittua tietoa kaikessa päätöksenteossa mitaten esimerkiksi asiakaskokemusta jatkuvana tutkimuksena asiakaskohtaamispisteiden jälkeen. Tämän täydentää strateginen asiakaskokemusmittaus kerran vuodessa. Tavoitteena on konkreettinen ymmärrys siitä, millä saavutetaan paras asiakaskokemus.
“Yksi tärkeimmistä asioista meille on kuitenkin henkilöstökokemus ja se, miten ihmisemme arjessa voivat. He ovat niitä, jotka lopulta lupauksemme lunastavat arjen eri pisteissä”, sanoo UPM Metsän asiakaskokemuspäällikkö Jarmo Hakala.
Tervetuloa Tiedolla Johtaja -juhlaan
On jälleen aika juhlia vuoden Tiedolla Johtajaa. Innolink kokoaa yhteen organisaatioiden huippupäättäjiä tiedolla johtamisen ratkaisujen äärelle 31.1.2025 – nyt jo kuudetta kertaa.
Tarjoamme tänäkin vuonna näköalapaikan tiedolla johtamisen ajankohtaisiin ilmiöihin ja mielenkiintoisiin näkökulmiin.
Juhlassa pääset kuulemaan esimerkkejä tiedon hyödyntämisestä sekä poimimaan parhaat ideat oman organisaationne hyödynnettäväksi. Juhla huipentuu vuoden Tiedolla Johtajan palkitsemiseen ja jatkobileisiin.
Tiedolla Johtaja -juhla on kutsuvierastilaisuus, jos et ole saanut kutsua juhlaan, ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöönne tai asiantuntijoihimme, jotka löydät Meistä -sivulta.
Juhlatunnelmia vuodelta 2022
Videolla tunnelmia parin vuoden takaa, vuoden 2022 Tiedolla Johtaja -juhlasta.