Hyödynnä tutkittua tietoa ja menesty

Onnistuneen johtamisen tueksi on aina tarvittu tietoa. Ajantasainen tieto mahdollistaa oikeiden päätösten teon, toiminnan tuloksellisuuden ja menestyksen myös tulevaisuudessa.

Kumppaninasi tuomme tutkimuksen hyödyt käyttöösi, jotta voit saavuttaa tavoitteesi.

 

Tutkittu tieto on organisaatioille varmin pohja toimintaympäristön ymmärtämiseen, liiketoiminnan kehittämiseen ja päätösten tekoon. Tutkimuksen avulla saat tietoa markkinoista, kilpailijoista, asiakkaidesi tarpeista ja muista strategisesti tärkeistä tekijöistä, mikä auttaa organisaatioitasi kohdistamaan resurssit oikein ja edistämään tuotteiden sekä palveluiden innovointia.

Helena datadonitse
Palvelut yrityksille

Saavuta tavoitteesi tutkimusta hyödyntämällä

Kaikki tarvitsemasi tieto on löydettävissä – markkinoilta, asiakasryhmistäsi ja henkilöstöstäsi. Tutkimuksen keinoin autamme sinua keräämään sen ja jalostamaan sen tulokselliseen käyttöön yrityksellesi.

Tiedolla johdettu päätöksenteko avaa uusia kasvunäkymiä ja tuo kilpailukykyä liiketoimintaasi.

LUE LISÄÄ


Palvelut julkiselle sektorille

Johda organisaatiotasi tiedolla kohti tavoitteita

Tutkittu tieto on varmin pohja päätöksentekoon, kehittämiseen ja tavoitteiden edistämiseen.

Tutkimuksen avulla voit ymmärtää ja ennakoida uusia ilmiöitä sekä ohjata toimintaasi oikeaan suuntaan.

 

Lue lisää

Kuvassa on Innolinkin CEO Pekka Vuorela ja vieressä listattuna Innolinkin vahvuudet tutkimustalona.

Innolink on vahvempi kuin koskaan: markkinoiden vakuuttavin palveluportfolio ja laajin asiantuntemus

Innolinkin, Feelbackin ja Promenade Insightin yhdistymisen selkein etu sinulle asiakkaana on se, että saat kaikki tutkimuspalvelut saman katon alta. Ydinkysymys ei silti ole helppous vaan merkittävät hyödyt, jotka korkealaatuinen ja yhtenäinen tutkimuskokonaisuus tuo liiketoiminnallesi.

  LUE LISÄÄ

 

 

Asiakastarinat

Asiakkaidemme tiedolla johtamisen menestystarinoita

Technopoliksella asiakaskokemuksen huomiointi on jokaisen työntekijän DNA:ssa

Asiakaskeskeisyys on ollut toimitiloja tarjoavan Technopoliksen arvomaailman ytimessä alusta asti, jo yli 40 vuoden ajan. Asiakaskokemusta seurataan Technopoliksella jatkuvalla asiakastutkimuksella, joka mahdollistaa toiminnan johdonmukaisen kehittämisen.

LUE LISÄÄ

Webinaari: Johtaminen uudelle tasolle

Webinaaritallenne: Johtaminen uudelle tasolle

Katso tallenne Innolinkin marraskuussa 2024 järjestämästä Johtaminen uudelle tasolle -webinaarista. Webinaarissa pureudumme johtamisen kehittämiseen ja siihen, kuinka voidaan yhdessä kehittää sekä esihenkilöitä että rakentaa kestävää johtamiskulttuuria.

KATSO TALLENNE

Monimuotoisuuden johtaminen webinaari

Webinaari: Monimuotoisuuden johtaminen arjessa – Työelämän monimuotoiset kasvot 25.11.2024, klo 14.00

Tule mukaan kuulemaan kuinka monimuotoisuuden johtaminen voi vahvistaa organisaatiota, lisätä työntekijöiden hyvinvointia ja parantaa sitoutumista. Webinaarissa puhujana Innolinkin HR-tutkimusliiketoiminnan johtaja Annarita Koli.

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN

Promenade Insight osaksi Innolinkiä

Promenade Insight osaksi Innolinkiä

Promenade Insight vahvistaa entisestään Feelbackin ja Innolinkin yhdistymisestä muodostunutta johtavaa suomalaista tutkimustaloa. Asiakasorganisaatioille entistä laajempi, saumaton tutkimuspalvelujen kokonaisuus mahdollistaa varmemman päätöksenteon ja liiketoiminnan kehittämisen.

LUE LISÄÄ

Innolink ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät

Innolink Research ja Feelback tutkimuspalvelut yhdistyvät Innolink nimen alle

Innolink Researchin ja Feelback tutkimuspalveluiden yhdistymisen myötä Innolink kasvaa yhdeksi alan johtavaksi toimijaksi Suomessa sekä vahvistaa asemaansa tiedolla johtamisen edelläkävijäorganisaationa. Yhteisenä tavoitteena on luoda Suomeen vahvempaa tiedolla johdettua kulttuuria, sekä auttaa organisaatioita tekemään parempia päätöksiä tutkitun tiedon pohjalta. 

LUE LISÄÄ

Miksi julkisen sektorin toimijoiden kannattaa hyödyntää asiakastutkimusta?

Julkisen sektorin toimijoille asiakastutkimus on aivan yhtä tärkeää kuin yrityksillekin, vaikkei tavoitteita olekaan sidottu kasvuun ja tuloksen tekoon. Päämäärä on kuitenkin sama: sujuva palvelu ja erinomainen asiakaskokemus. Kuntatalouskin kiittää, kun palvelut toteutetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti ja laadukkaasti.

Lue lisää

Rakenna menestystä asiakasta kuuntelemalla

Asiakastyytyväisyys ja organisaatiosi kilpailukyky eivät synny sattumalta. Asiakkaan kuuntelu on sparraajasi matkalla kohti menestystä: se antaa näkemyksen toimintasi nykytilasta, mutta myös tietoa tavoitetilaan pääsemisen tueksi.

Lue lisää

Tilaa Innolinkin uutiskirje
ja olet ajan tasalla