Vuokra-asumisen mullistaminen
Tiedon jäljillä -podcastin neljännessä jaksossa tarkennetaan vuokra-asumiseen, kun kuultavaksi saapuu Joo Kodin kaupallinen johtaja, Heta Kärki.
Mistä syntyy arjen luxus ja miten rakennetaan uudenlaista vuokra-asumisen mallia? Sekä miten rohkeuden ja positiivisuuden kautta luodaan muutosta perinteiseen vuokramarkkinaan? Selvitämme myös Hetan brändin rakennuskaavan ja hyppäämme ajassa taaksepäin kuulemaan Hetan kokemuksista luxushotelli St Georgen markkinointipäällikkönä.
Astu mukaan tutkijahuoneeseen kuulemaan lisää vuokra-asumisen ja elämisen edelläkävijyydestä, sekä brändin rakentamisesta ja vuokramarkkinan uudistamisesta.
Lisäksi selvitämme:
- Miten Joo Group pystyi tunkeutumaan perinteiseen vuokramarkkinaan erilaisella asumisen konseptilla ja saavuttamaan näin suuren markkinaosuuden?
- Mistä löytyi uskallus poiketa normaalista rakentamisen mallista?
- Joo -sanan merkityksiä, sekä miten Joo kuvastaa koko yrityksen toimintaa?