Miten myyntilähtöinen ajattelu ohjaa johtajuutta?

Tietääkö asiakas mitä tulee ostamaan? Ja millainen on asiakaspalvelun vaikutus myyntiin ja asiakastyytyväisyyteen? Jaksossa Powerin toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo huikean kasvutarinansa vuokramyyjästä toimitusjohtajaksi. Pääsemme myös kuulemaan, miten ostopäätökseen voi vaikuttaa ja millaista dataa käytetään kuluttajakäyttäytymisen ennustamisessa?

Selvitämme myös, mikä on Saviluodon visio tiedolla johtamisesta ja onko pitkästä urasta ja monipuolisesta kokemuksesta ollut vain etua? Saviluoto avaa myös, kuinka urheilun tavoitteellisuus voidaan tuoda osaksi businessmaailmaa.

Astu siis mukaan tutkijahuoneelle kuulemaan lisää Powerin markkinavaltauksesta, sekä miksi kuluttajabusinekseen on syntynyt niin paljon menestyneitä yhtiöitä Pohjoismaissa?

Lisäksi selvitämme:

  • Tietääkö asiakas mitä tulee ostamaan?
  • Millainen asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun vaikutus myyntiin ja asiakastyytyväisyyteen on?
  • Kuinka paljon ostopäätöksen voi vaikuttaa?
  • Mikä on brändin merkitys?

 

Hyväksy evästeet kuunnellaksesi podcastin