Onnistu operatiivisessa asiakaskokemuksen mittaamisessa
Lataa maksuton webinaaritallenne ja kuulet kuinka operatiivinen asiakaskokemuksen mittaaminen varmistaa strategisten avainprosessien onnistumisen, tukee tavoitteidenne saavuttamista sekä sparraa henkilöstöänne huippusuorituksiin.
Webinaarissa Innolinkin toimitusjohtaja Pekka Vuorela ja Mandatumin Yritykset ja Yksityisvaranhoidon johtaja Lasse Alvesalo pureutuvat operatiivisen asiakaskokemuksen mittaamisen merkitykseen ja siinä onnistumiseen.
Tallenteen katsottuasi tiedät mm.
- Miksi asiakaskokemusta tulee mitata strategisella ja operatiivisella tasolla?
- Mitä jatkuvalla mittaamisella tarkoitetaan?
- Miten varmistetaan strategisten tavoitteiden onnistuminen?
- Miten tieto viedään osaksi yrityksen toimintaa ja arkea?
Muista käydä lataamassa myös maksuton oppaamme Asiakaskokemuksen mittaamisesta!
Lataa maksuton opas- ja onnistu asiakaskokemuksen mittaamisessa
Asiakkaidesi tyytyväisyys, tarpeet ja toiveet ovat avainasemassa yrityksesi menestyksen kannalta. Mitä paremmin tunnet asiakkaasi, sitä onnistuneemmin pystyt kehittämään toimintaasi kokonaisuudessaan.