Saavuta tavoitteesi tutkimusta hyödyntämällä
Kaikki tarvitsemasi tieto on löydettävissä – markkinoilta, asiakasryhmistäsi ja henkilöstöstäsi. Tutkimuksen keinoin autamme sinua keräämään sen ja jalostamaan sen tulokselliseen käyttöön yrityksellesi.
Tutkimuspalvelumme auttavat ymmärtämään ja kehittämään strategisesti tiedolla johdettua liiketoimintaa. Tavoitteemme on tehdä päätöksenteosta ketterämpää ja näkemyksellisempää ajantasaisella kyselytutkimustiedolla ja organisaation toiminnasta saatavalla liiketoimintadatalla.
Kun näet selkeästi yrityksesi toiminnan vahvuudet ja kehittämiskohteet, voit tehdä organisaatiosi kannalta merkittäviä tietoon perustuvia päätöksiä. Tutkimuspalvelumme toimivat päätöksenteon tukena kertaluonteisesti tai sovitulla tiedonkeruun jatkumolla.
Mitä organisaatiosi toiminnan aluetta haluat kehittää?
Asiakaskokemus
Asiakastutkimuksella saat tietoa asiakkaidesi ja potentiaalisten asiakkaiden tyytyväisyydestä yritykseesi ja sen toimintaan, tuotteisiin sekä palveluihin. Avaintieto auttaa kehittämään organisaatiosi myynti- ja palveluprosesseja sekä samalla asiakaskokemusta.
Lue lisääMarkkina-asema
Markkinatutkimuksella kartoitettu tieto toimii päätöksenteon tukena, kun halutaan vahvistaa markkina-asemaa, lanseerata tuote tietyissä asiakasryhmissä, laajentaa toimintaa kokonaan uusille markkina-alueille tai uudistaa brändimielikuvaa sekä palvelu- ja tuotekonsepteja. Tutkimus toimii myös tehokkaana markkinointiviestinnän välineenä.
Lue lisääHenkilöstökokemus
Henkilöstön hyvä työvire ja kannustava työkulttuuri kehittävät työnantajamielikuvaa ja työyhteisön optimaalista tuottavuutta. Henkilöstötutkimuksella saat kokonaiskuvan henkilöstösi toiminnan vahvuuksista ja kehittämiskohteista.
Lue lisääJohtamiskokemus
Johtamiskokemus on keskeisessä roolissa organisaation toiminnan menestyksessä ja esihenkilötyössä. Esihenkilöiden ja johtamistyötä tekevien 360-arviointi sekä johtoryhmän toiminnan arviointi auttavat löytämään kehityskohteita organisaation johtamisessa.
Lue lisääTiedon visualisointi
Tiivistämme ja visualisoimme tutkimustulokset helposti seurattaviksi avainmittareiksi (KPI) dynaamisiin raportointiportaaleihimme. Saat tarvitsemasi tiedon tiivinä, selkeänä ja ajantasaisena. Valitsemme yhdessä sopivan raportointimenetelmän tarpeidesi mukaan.
Lue lisääKuluttajapaneeli
Kuluttajapaneeli on kätevä työkalu kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen ja tuotekehitykseen. Paneeliyhteistyön kautta tavoitamme suuren joukon kuluttajia Suomessa ja kansainvälisesti. Kuluttajapaneeli tukee tutkimustarjoamaamme ja asemaamme kuluttajaymmärryksen edelläkävijänä.
Lue lisääOta rohkeasti yhteyttä!
Jätä meille viesti tai tarjouspyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä.
Autamme sinua tekemään tutkitun tiedon pohjalta parempia päätöksiä.
Tilaa Innolinkin uutiskirje
ja olet ajan tasalla